Κυριακή 14 Απριλίου 2013

«Δείχνει» Σημίτη και υπουργούς ο Τσοχατζόπουλος

Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει η δίκη του ο Άκης Τσοχατζόπουλος «δείχνει» όσους εμπλέκονται ουσιαστικά στην υπόθεση των υποβρυχίων. «Δεν μπορούσα να αγοράζω υποβρύχια μόνος μου» τονίζει με νόημα μιλώντας μέσα από τη φυλακή στη Real News και αναφέρεται στις σχετικές συνεδριάσεις του ΚΥΣΕΑ στις οποίες αποφασίστηκαν οι εξοπλιστικές προμήθειες για τις οποίες διώκεται.

Σε αυτές όπως σημειώνει στη συνέντευξή του σε αυτές τις συνεδριάσεις συμμετέχουν έξι υπουργοί και αρχηγός ΓΕΕΘΑ ενώ πραγματοποιούνται υπό την προεδρία του πρωθυπουργού (Κώστας Σημίτης). «Τα μέλη του ΚΥΣΕΑ συμμετέχουν ουσιαστικά σε όλα, στρατηγικά και πολιτικά. Σας το λέω απλά: Δεν μπορούσε ο Άκης να αγοράζει υποβρύχια μόνος του», τονίζει.

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος επαναλαμβάνει ότι η δίωξή του είναι πολιτική αφήνοντας αιχμές για τον  Γιώργο Παπανδρέου και υποστηρίζοντας ότι κάποιοι θέλουν να τον κάνουν «σύγχρονη Ιφιγένεια», στο βωμό της λαϊκής αντίδρασης για την οικονομική χρεοκοπία της Ελλάδας.

«Γνωστοί και συγκεκριμένοι κύκλοι επιχείρησαν να με κάνουν βορά στο 'Κολοσσαίο'. Σχεδιάζουν και σκευωρούν εναντίον μου από το 2007, με μία σειρά πολιτικών διώξεών μου. Οι διώξεις εκδηλώθηκαν το 2011 στις κοινοβουλευτικές διαδικασίες της Βουλής και το 2012 στους δικαστικούς θεσμούς της Δικαιοσύνης», αναφέρει.

Αναφορικά με τις μίζες των 300 εκατομμυρίων ευρώ ο πρώην υπουργός υποστηρίζει: «Δήθεν διαχείριση μιζών ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ είναι πιθανώς μία virtual reality επιθυμία κάποιων, μόνο που δεν είχε και δεν έχει καμία σχέση με εμένα. Είναι ασύστολα ψεύδη. Είναι ιστορίες για αγρίους.

Αν κάποιοι πήραν μαύρο χρήμα, ουδέποτε εμφανίστηκαν σε ''ορατή απόσταση'' σε εμένα και τη γυναίκα μου, ούτε εμφανίστηκαν στην αγορά του σπιτιού στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Αγοράστηκε στο όνομα της γυναίκας μου, νόμιμα, έγκυρα και με πλήρη διαφάνεια».



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου