Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

Το Reuters βάζει φωτιά στους ολιγάρχες των ελληνικών ΜΜΕ

Εκτενές δημοσίευμα για το «τρίγωνο της εξουσίας» στην Ελλάδα δημοσίευσε πριν από λίγο τη ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, αναφερόμενο στις στενές σχέσεις των ελληνικών μέσων ενημέρωσης με επιχειρηματικά συμφέροντα που οδήγησαν τη χώρα στην κρίση.

  
Μεταξύ άλλων το εκτενές άρθρο έχει δηλώσεις του Γιάννη Αλαφούζου του ΣΚΑΪ που σημειώνει ότι κάποια μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα « είναι στην ουσία γραφεία τύπου επιχειρηματικών ομίλων». Προσθέτει πως «έχει αναπτυχθεί μια εντελώς άρρωστη κατάσταση. Σκοπός των μέσων ενημέρωσης έχει γίνει σε σημαντικό βαθμό η εξυπηρέτηση ειδικών αποστολών για τους ιδιοκτήτες τους».

  
Ειδική αναφορά γίνεται στην περίπτωση του Μega και στις οικογένειες των κυρίων Μπόμπολα και Βαρδινογιάννη που εμπλέκονται ιδιοκτησιακά στο κανάλι, ενώ φιλοξενούνται ακόμη και δηλώσεις του πρώην κυβερνητικού εκπροσώπου Θοδωρή Ρουσόπουλου.

 
Ο Γιώργος Μπόμπολας απαντώντας με επιστολή του στο Reuters δήλωσε: «Δεν έχω εκμεταλλευτεί ποτέ μέσα ενημέρωσης τα οποία είναι ιδιοκτησία εταιρειών στις οποίες συμμετέχω για την προώθηση συμφερόντων της εταιρείας Ellaktor S.A.... Η εφημερίδα Έθνος δεν έχει κάνει ποτέ χρήση της επιρροής της ούτε έχει ζητήσει ποτέ χάρες από τις εκάστοτε κυβερνήσεις προς όφελος της Ellaktor S.A.»

 
Ο κ. Μπόμπολας επικαλείται μάλιστα πρώην πρωθυπουργούς που μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι δεν έχει ποτέ ζητήσει καμία χώρα λέγοντας σε επιστολή « Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι η σκληρή κριτική του Εθνους στις κυβερνητικές πράξεις και στην πολιτική ευρύτερα, αποτελούν εμπόδιο και όχι βοήθεια για τα επιχειρηματικά συμφέροντα της Ellaktor S.A.»





ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου