Λάβροι εμφανίστηκαν για μία ακόμη φορά οι ψευτομουφτήδες Ξάνθης και Κομοτηνής, κατηγορώντας την Ελλάδα για παραβίαση της θρησκευτικής ελευθερίας της «τουρκικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης»!
Ενώ κατατέθηκαν οι αιτήσεις και επίκειται πλέον η υλοποίηση της πρώτης φάσης του διορισμού ιεροδιδασκάλων (σύμφωνα με τον περίφημο πλέον νόμο που έμεινε γνωστός ως «νόμος των 240 ιμάμηδων»), η αντίδραση των τουρκοψύχων συνεχίζει να είναι έντονη.
Πριν από λίγες μέρες λοιπόν είχαμε τις νέες δηλώσεις που κατέθεσαν στην προξενική τουρκοφυλλάδα της Κομοτηνής «Γκιουντέμ» οι δύο ψευτομουφτήδες Ιμπραήμ Σερήφ (Κομοτηνής) και Αχμέτ Μέτε (Ξάνθης). Και οι δύο εστιάζουν – για μια ακόμη φορά – στο θέμα της δήθεν παραβίασης της θρησκευτικής ελευθερίας της μειονότητας.
Ρίξτε μια ματιά σε πολύ χαρακτηριστικά αποσπάσματα των όσων είπαν (μετάφραση tourkikanea.gr):
Ιμπραήμ Σερήφ: «Ακατανόητη η επιμονή του ελληνικού κράτους»
Ο Ιμπραήμ Σερήφ (που βέβαια εκτός από ψευτομουφτής Κομοτηνής, είναι και πρόεδρος της λεγόμενης «Συμβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης») δήλωσε τα εξής:
«Ο νόμος αυτός από το 2007 είχε παγώσει, πέρσι τον έβγαλαν από το ψυγείο, τον ζέσταναν γρήγορα και τον σέρβιραν. Τη στιγμή που η πατρίδα μας είναι μέσα σε μια μεγάλη ύφεση, που υπάρχει οικονομική κρίση, και χιλιάδες κρατικοί υπάλληλοι απομακρύνθηκαν ή θα απομακρυνθούν από την δουλειά τους, δεν μπορεί να γίνει κατανοητή η επιμονή και το γινάτι της διοίκησης να διορίσει υπαλλήλους στα τζαμιά μας. Τελευταίο περιστατικό είναι το κλείσιμο της ΕΡΤ. Από την μια κλείνει η κρατική τηλεόραση, και από την άλλη, επιδιώκεται ο διορισμός υπαλλήλων στα τζαμιά μας, ενώ εμείς δεν θέλουμε… Κατά την προετοιμασία αυτού του νόμου δεν ερωτήθηκε η μειονότητα.
Σύμφωνα με αυτόν, αυτοί που θα διοριστούν θα αναλάβουν καθήκοντα και στο σχολείο και στο τζαμί. Μα πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό; Ποιος είναι ο στόχος; … Βλέπουμε πως στόχος είναι ένα σύστημα θρησκευτικής εκπαίδευσης στο οποίο εμείς ως κοινότητα δεν θα έχουμε δικαίωμα λόγου. Δηλαδή είναι φανερό πως υπάρχει ένας σοβαρός καταναγκασμός. Οι σύλλογοι και φορείς μας είναι ενάντιοι σε αυτό. Εάν παρόλα αυτά το κράτος επιμένει , τότε αυτό σημαίνει πως υπάρχει ένας σοβαρός καταναγκασμός. Το πώς θα αντιδράσει η κοινότητα σε αυτό, θα το δούμε».
Ο Σερήφ ανέφερε επίσης πως αντιδράσεις για τον νόμο των ιμάμηδων υπάρχουν και σε διεθνείς οργανισμούς (σ.σ. προφανώς ο…ποιητής εννοεί τους τουρκοπληρωμένους Δυτικοευρωπαίους που πηγαινοέρχονται στη Θράκη και βγάζουν ανακοινώσεις, όπως πολλές φορές στο «Προξενείο-Στοπ» σάς έχουμε γράψει) και ακολούθως, αφού έκανε λόγο και για εκείνους που έκαναν αιτήσεις (συγκεκριμένα αναρωτήθηκε ποιοι είναι αυτοί, τι προσόντα έχουν και γιατί δεν ανακοινώνονται τα ονόματά τους), κατέληξε πάλι στο γνωστό ρεφρέν της θρησκευτικής καταπίεσης:
«Θα θυμάστε πως τα γεγονότα σχετικά με την μειονοτική εκπαίδευση άρχισαν πριν από 50 χρόνια… Φτάσαμε σε σημείο πλέον ως μειονότητα να μην έχουμε λόγο στα σχολεία μας στον βαθμό που πρέπει. Αυτό που βιώνουμε σήμερα λοιπόν σχετίζεται με τα τζαμιά. Πρόκειται για προσπάθεια ελέγχου των τζαμιών. Μετά από τα σχολεία, επιδιώκεται να διορίζονται υπάλληλοι και στα τζαμιά… Ο νόμος αυτός αφαιρεί από την τουρκομουσουλμανική μειονότητα την ελευθερία συνείδησης και θρησκείας. Παραβιάζονται τα δικαιώματα μας»…
Αχμέτ Μέτε: «Κανείς να μην παίζει με τη θρησκεία μας»
Ο ψευτομουφτής Ξάνθης από την πλευρά του δήλωσε:
«Το κράτος με μια καταπιεστική μέθοδο κινείται, δίχως να δίνει δικαίωμα λόγου στον μειονοτικό, και παίζει με το μέλλον της μειονότητας μας. Χωρίς να ρωτήσει και να συμβουλευτεί κανέναν, κινείται με την λογική ¨Εγώ αποφάσισα και πράττω¨, και προσπαθεί με μια δικτατορική λογική να τον επιβάλλει. Πρόκειται για μια εντελώς λανθασμένη και αντιδημοκρατική στάση, που παραβιάζει κατάφωρα την θρησκευτική ελευθερία. Μια πολύ κακή και λανθασμένη πρακτική… Είναι πολύ άσχημο την ώρα που η διοίκηση παίζει με τη θρησκεία μας, με τα τζαμιά μας, με την θρησκευτική εκπαίδευση και τους νέους μας, κάποιοι άγνωστοι να γίνονται άθελα ή εν γνώσει τους όργανα σε αυτό. Είναι πολύ λάθος κάποιος που το όνομα του είναι Χασάν ή Χουσεΐν, κάποιος που λέει πως «εγώ είμαι μουσουλμάνος¨ να γίνεται όργανο σε αυτό το παιχνίδι. Στην ισλαμική ιστορία υπάρχει το περιστατικό με το τζαμί Ντιράρ στην Μεδίνα, το οποίο το κατεδάφισαν. Για ποιο λόγο; Για να μην υπάρχει δυαρχία. Εάν ο προφήτης μας για να μην υπάρξει δυαρχία πήρε τέτοιο μέτρο, τότε είναι ανάγκη να αντιληφθούμε όλοι το πόσο επικίνδυνη είναι η δυαρχία (σ.σ. αυτό βέβαια που ξεχνάει να μας πει ο προκλητικός τουρκοχαφιές είναι πως η νόμιμη αρχή είναι άλλη στη Θράκη και όχι η αφεντομουτσουνάρα του, άρα εκείνος είναι που προκαλεί την ύπαρξη δυαρχίας και όχι ασφαλώς το ελληνικό κράτος). Επειδή είναι περίοδος κρίσης αυτό δεν σημαίνει πως θα τα δεχόμαστε όλα. Δεν πρέπει. Διότι μην ξεχνάτε πως η καθημερινή τροφή είναι στα χέρια του Αλλάχ. Εάν σε αυτή τη χώρα επιδειχτεί συγκατάθεση σε καταστάσεις που θέτουν σε κίνδυνο το Ισλάμ και την θρησκεία, τότε και από τον Αλλάχ δεν θα υπάρξει αφθονία στην ζωή, στα χρήματα και στις δουλειές που θα κάνουν.
Στις χώρες αυτές η θρησκεία του Ισλάμ είναι υπό την προστασία του Αλλάχ. Επιθυμώ να υπογραμμίσω το εξής. Εάν σε αυτές τις περιοχές που πέρασαν από τόσο δύσκολες μέρες και περιόδους δεν έσβησε το Ισλάμ, αυτό οφείλεται στην προστασία του Αλλάχ. Τώρα αν εσύ περνάς ενάντια στον μουσουλμανισμό και εντάσσεσαι σε αυτές τις λάθος δουλειές, εσύ θα είσαι που θα ζημιωθείς. Θέλω με αυτά τα λόγια μου να προειδοποιήσω αυτά τα άτομα. Δεν είναι και δεν μπορεί να είναι δουλειά του μουσουλμάνου να εναντιώνεται στην θρησκεία και στον Αλλάχ».
Και ο Μέτε κατέληξε:
«Είναι ανάγκη στο θέμα του νόμου των ιμάμηδων να σταθούμε όρθιοι, ώστε και το κράτος να αντιληφθεί το λάθος του. Εξ όσων μάθαμε 21 άτομα υπέβαλαν αίτημα για αυτό το προσωπικό. Εγώ το λέω ξανά. Πρέπει να αλλάξουν γνώμη για αυτό το λάθος… Εγώ παρόλα αυτά δεν δίνω και πολλές πιθανότητες να μπορέσει να εφαρμοστεί αυτός ο νόμος. Αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει σε 50 χρόνια. Είμαστε υποχρεωμένοι από τώρα να σκεφτόμαστε για το μέλλον. Φέρουμε ευθύνη για αυτό… Είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε τον τουρκισμό μας και τον μουσουλμανισμό μας. Εάν χαθεί το ένα θα χαθεί και το άλλο. Δεν προτιθέμεθα να παραδώσουμε τα τζαμιά μας, τη θρησκεία μας, την ελευθερία λατρείας και συνείδησης και τη δυνατότητα να ζούμε το Ισλάμ. Αυτά είναι δικαιώματα μας»…
Συνεχίζεται λοιπόν, όπως βλέπουμε, η λυσσαλέα αντίδραση να μην εφαρμοστεί ο νόμος (και συνεχίζεται ασφαλώς όχι μόνο σε επίπεδο ομιλιών ή δηλώσεων, αλλά και σε άλλα…επίπεδα). Μέχρι στιγμής ωστόσο η Άγκυρα και οι χαφιέδες της δεν καταφέρνουν να επιβάλλουν το «δικό» τους. Ευχόμαστε και ελπίζουμε να μην αλλάξει κάτι τελικά. Πάντως, αφού όλοι αυτοί οι εν Θράκη κορυφαίοι τουρκοπράκτορες επιμένουν τόσο πολύ να κατααφέρονται ενατίον του συγκεκριμένου νόμου, για μία ακόμη φορά αντιλαμβάνεστε όλοι σε πόσο πραγματικά σωστή κατεύθυνση κινείται αυτός ο νόμος…
ΠΗΓΗ
Ενώ κατατέθηκαν οι αιτήσεις και επίκειται πλέον η υλοποίηση της πρώτης φάσης του διορισμού ιεροδιδασκάλων (σύμφωνα με τον περίφημο πλέον νόμο που έμεινε γνωστός ως «νόμος των 240 ιμάμηδων»), η αντίδραση των τουρκοψύχων συνεχίζει να είναι έντονη.
Πριν από λίγες μέρες λοιπόν είχαμε τις νέες δηλώσεις που κατέθεσαν στην προξενική τουρκοφυλλάδα της Κομοτηνής «Γκιουντέμ» οι δύο ψευτομουφτήδες Ιμπραήμ Σερήφ (Κομοτηνής) και Αχμέτ Μέτε (Ξάνθης). Και οι δύο εστιάζουν – για μια ακόμη φορά – στο θέμα της δήθεν παραβίασης της θρησκευτικής ελευθερίας της μειονότητας.
Ρίξτε μια ματιά σε πολύ χαρακτηριστικά αποσπάσματα των όσων είπαν (μετάφραση tourkikanea.gr):
Ιμπραήμ Σερήφ: «Ακατανόητη η επιμονή του ελληνικού κράτους»
Ο Ιμπραήμ Σερήφ (που βέβαια εκτός από ψευτομουφτής Κομοτηνής, είναι και πρόεδρος της λεγόμενης «Συμβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης») δήλωσε τα εξής:
«Ο νόμος αυτός από το 2007 είχε παγώσει, πέρσι τον έβγαλαν από το ψυγείο, τον ζέσταναν γρήγορα και τον σέρβιραν. Τη στιγμή που η πατρίδα μας είναι μέσα σε μια μεγάλη ύφεση, που υπάρχει οικονομική κρίση, και χιλιάδες κρατικοί υπάλληλοι απομακρύνθηκαν ή θα απομακρυνθούν από την δουλειά τους, δεν μπορεί να γίνει κατανοητή η επιμονή και το γινάτι της διοίκησης να διορίσει υπαλλήλους στα τζαμιά μας. Τελευταίο περιστατικό είναι το κλείσιμο της ΕΡΤ. Από την μια κλείνει η κρατική τηλεόραση, και από την άλλη, επιδιώκεται ο διορισμός υπαλλήλων στα τζαμιά μας, ενώ εμείς δεν θέλουμε… Κατά την προετοιμασία αυτού του νόμου δεν ερωτήθηκε η μειονότητα.
Σύμφωνα με αυτόν, αυτοί που θα διοριστούν θα αναλάβουν καθήκοντα και στο σχολείο και στο τζαμί. Μα πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό; Ποιος είναι ο στόχος; … Βλέπουμε πως στόχος είναι ένα σύστημα θρησκευτικής εκπαίδευσης στο οποίο εμείς ως κοινότητα δεν θα έχουμε δικαίωμα λόγου. Δηλαδή είναι φανερό πως υπάρχει ένας σοβαρός καταναγκασμός. Οι σύλλογοι και φορείς μας είναι ενάντιοι σε αυτό. Εάν παρόλα αυτά το κράτος επιμένει , τότε αυτό σημαίνει πως υπάρχει ένας σοβαρός καταναγκασμός. Το πώς θα αντιδράσει η κοινότητα σε αυτό, θα το δούμε».
Ο Σερήφ ανέφερε επίσης πως αντιδράσεις για τον νόμο των ιμάμηδων υπάρχουν και σε διεθνείς οργανισμούς (σ.σ. προφανώς ο…ποιητής εννοεί τους τουρκοπληρωμένους Δυτικοευρωπαίους που πηγαινοέρχονται στη Θράκη και βγάζουν ανακοινώσεις, όπως πολλές φορές στο «Προξενείο-Στοπ» σάς έχουμε γράψει) και ακολούθως, αφού έκανε λόγο και για εκείνους που έκαναν αιτήσεις (συγκεκριμένα αναρωτήθηκε ποιοι είναι αυτοί, τι προσόντα έχουν και γιατί δεν ανακοινώνονται τα ονόματά τους), κατέληξε πάλι στο γνωστό ρεφρέν της θρησκευτικής καταπίεσης:
«Θα θυμάστε πως τα γεγονότα σχετικά με την μειονοτική εκπαίδευση άρχισαν πριν από 50 χρόνια… Φτάσαμε σε σημείο πλέον ως μειονότητα να μην έχουμε λόγο στα σχολεία μας στον βαθμό που πρέπει. Αυτό που βιώνουμε σήμερα λοιπόν σχετίζεται με τα τζαμιά. Πρόκειται για προσπάθεια ελέγχου των τζαμιών. Μετά από τα σχολεία, επιδιώκεται να διορίζονται υπάλληλοι και στα τζαμιά… Ο νόμος αυτός αφαιρεί από την τουρκομουσουλμανική μειονότητα την ελευθερία συνείδησης και θρησκείας. Παραβιάζονται τα δικαιώματα μας»…
Αχμέτ Μέτε: «Κανείς να μην παίζει με τη θρησκεία μας»
Ο ψευτομουφτής Ξάνθης από την πλευρά του δήλωσε:
«Το κράτος με μια καταπιεστική μέθοδο κινείται, δίχως να δίνει δικαίωμα λόγου στον μειονοτικό, και παίζει με το μέλλον της μειονότητας μας. Χωρίς να ρωτήσει και να συμβουλευτεί κανέναν, κινείται με την λογική ¨Εγώ αποφάσισα και πράττω¨, και προσπαθεί με μια δικτατορική λογική να τον επιβάλλει. Πρόκειται για μια εντελώς λανθασμένη και αντιδημοκρατική στάση, που παραβιάζει κατάφωρα την θρησκευτική ελευθερία. Μια πολύ κακή και λανθασμένη πρακτική… Είναι πολύ άσχημο την ώρα που η διοίκηση παίζει με τη θρησκεία μας, με τα τζαμιά μας, με την θρησκευτική εκπαίδευση και τους νέους μας, κάποιοι άγνωστοι να γίνονται άθελα ή εν γνώσει τους όργανα σε αυτό. Είναι πολύ λάθος κάποιος που το όνομα του είναι Χασάν ή Χουσεΐν, κάποιος που λέει πως «εγώ είμαι μουσουλμάνος¨ να γίνεται όργανο σε αυτό το παιχνίδι. Στην ισλαμική ιστορία υπάρχει το περιστατικό με το τζαμί Ντιράρ στην Μεδίνα, το οποίο το κατεδάφισαν. Για ποιο λόγο; Για να μην υπάρχει δυαρχία. Εάν ο προφήτης μας για να μην υπάρξει δυαρχία πήρε τέτοιο μέτρο, τότε είναι ανάγκη να αντιληφθούμε όλοι το πόσο επικίνδυνη είναι η δυαρχία (σ.σ. αυτό βέβαια που ξεχνάει να μας πει ο προκλητικός τουρκοχαφιές είναι πως η νόμιμη αρχή είναι άλλη στη Θράκη και όχι η αφεντομουτσουνάρα του, άρα εκείνος είναι που προκαλεί την ύπαρξη δυαρχίας και όχι ασφαλώς το ελληνικό κράτος). Επειδή είναι περίοδος κρίσης αυτό δεν σημαίνει πως θα τα δεχόμαστε όλα. Δεν πρέπει. Διότι μην ξεχνάτε πως η καθημερινή τροφή είναι στα χέρια του Αλλάχ. Εάν σε αυτή τη χώρα επιδειχτεί συγκατάθεση σε καταστάσεις που θέτουν σε κίνδυνο το Ισλάμ και την θρησκεία, τότε και από τον Αλλάχ δεν θα υπάρξει αφθονία στην ζωή, στα χρήματα και στις δουλειές που θα κάνουν.
Στις χώρες αυτές η θρησκεία του Ισλάμ είναι υπό την προστασία του Αλλάχ. Επιθυμώ να υπογραμμίσω το εξής. Εάν σε αυτές τις περιοχές που πέρασαν από τόσο δύσκολες μέρες και περιόδους δεν έσβησε το Ισλάμ, αυτό οφείλεται στην προστασία του Αλλάχ. Τώρα αν εσύ περνάς ενάντια στον μουσουλμανισμό και εντάσσεσαι σε αυτές τις λάθος δουλειές, εσύ θα είσαι που θα ζημιωθείς. Θέλω με αυτά τα λόγια μου να προειδοποιήσω αυτά τα άτομα. Δεν είναι και δεν μπορεί να είναι δουλειά του μουσουλμάνου να εναντιώνεται στην θρησκεία και στον Αλλάχ».
Και ο Μέτε κατέληξε:
«Είναι ανάγκη στο θέμα του νόμου των ιμάμηδων να σταθούμε όρθιοι, ώστε και το κράτος να αντιληφθεί το λάθος του. Εξ όσων μάθαμε 21 άτομα υπέβαλαν αίτημα για αυτό το προσωπικό. Εγώ το λέω ξανά. Πρέπει να αλλάξουν γνώμη για αυτό το λάθος… Εγώ παρόλα αυτά δεν δίνω και πολλές πιθανότητες να μπορέσει να εφαρμοστεί αυτός ο νόμος. Αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει σε 50 χρόνια. Είμαστε υποχρεωμένοι από τώρα να σκεφτόμαστε για το μέλλον. Φέρουμε ευθύνη για αυτό… Είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε τον τουρκισμό μας και τον μουσουλμανισμό μας. Εάν χαθεί το ένα θα χαθεί και το άλλο. Δεν προτιθέμεθα να παραδώσουμε τα τζαμιά μας, τη θρησκεία μας, την ελευθερία λατρείας και συνείδησης και τη δυνατότητα να ζούμε το Ισλάμ. Αυτά είναι δικαιώματα μας»…
Συνεχίζεται λοιπόν, όπως βλέπουμε, η λυσσαλέα αντίδραση να μην εφαρμοστεί ο νόμος (και συνεχίζεται ασφαλώς όχι μόνο σε επίπεδο ομιλιών ή δηλώσεων, αλλά και σε άλλα…επίπεδα). Μέχρι στιγμής ωστόσο η Άγκυρα και οι χαφιέδες της δεν καταφέρνουν να επιβάλλουν το «δικό» τους. Ευχόμαστε και ελπίζουμε να μην αλλάξει κάτι τελικά. Πάντως, αφού όλοι αυτοί οι εν Θράκη κορυφαίοι τουρκοπράκτορες επιμένουν τόσο πολύ να κατααφέρονται ενατίον του συγκεκριμένου νόμου, για μία ακόμη φορά αντιλαμβάνεστε όλοι σε πόσο πραγματικά σωστή κατεύθυνση κινείται αυτός ο νόμος…
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου